Σελίδες

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Οι προτεραιότητες που έθεσε ο Δήμαρχος Λαγκαδά στην σύσκεψη με τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών κ. Χ. Σπίρτζη: -Νέος σχεδιασμός - Ενοποίηση συγκοινωνιών για την ισότιμη εξυπηρέτηση όλων των συνδημοτών μας - Άμεση βελτίωση της γραμμής κορμού - Δημιουργία σύγχρονου σταθμού μετεπιβίβασης στο Λαγκαδά





Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 14 Ιανουαρίου, στο Δημαρχείο Κορδελιού- Ευόσμου, η σύσκεψη με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη για την συζήτηση θεμάτων που αφορούν στις αστικές συγκοινωνίες. 

Στη σύσκεψη, στην οποία συμμετείχε ο Δήμαρχος Λαγκαδά κ. Γιάννης Καραγιάννης, συμμετείχαν επίσης ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σωκράτης Φάμελλος, ο Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Γιάννης Αμανατίδης, η Αντιπεριφερειάρχης κ. Βούλα Πατουλίδου, όλοι οι Δήμαρχοι του Νομού Θεσσαλονίκης και ο Πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ κ. Απόστολος Αντωνούδης.

Κατά την τοποθέτησή του ο κ. Καραγιάννης τόνισε πως από το 2011 στον Δήμο Λαγκαδά έχουμε το μοναδικό φαινόμενο, εξαιτίας του προβληματικού νομικού πλαισίου, να υφίστανται ταυτόχρονα, τρία διαφορετικά επίπεδα συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης. 

Συγκεκριμένα: Α) Οι Δημοτικές Ενότητες Λαγκαδά, Ασσήρου, Κορώνειας και Λαχανά εξυπηρετούνται απευθείας από τον ΟΑΣΘ, Β) Οι Δημοτικές ενότητες Βερτίσκου και Σοχού εξυπηρετούνται από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, με τοπικές γραμμές από και προς τον Λαγκαδά, για συνδυασμένη εξυπηρέτηση από και προς Θεσσαλονίκη (με κόμιστρο αντίστοιχο της αστικής περιοχής του ΟΑΣΘ) και Γ) Η Δημοτική Ενότητα Καλινδοίων εξυπηρετείται από την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, από και προς Θεσσαλονίκη (με κόμιστρο για την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.).

Από το 2011 που εφαρμόστηκαν βάσει νόμου τα τρία διαφορετικά επίπεδα συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης στον ίδιο Καλλικρατικό Δήμο, έχουν δημιουργήσει σοβαρές ανισότητες για τους κατοίκους του Δήμου Λαγκαδά και μεγάλα προβλήματα στην εξυπηρέτηση του μετακινούμενου πληθυσμού, τόσο ως προς την διασύνδεση των περιοχών μεταξύ τους, την πρόσβαση στο διοικητικό κέντρο του Λαγκαδά αλλά και το κέντρο της Θεσσαλονίκης, όσο και ως προς την συχνότητα των δρομολογίων αλλά και το κόστος χρήσης των δημόσιων συγκοινωνιών. 

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Δήμαρχος Λαγκαδά «Ο επανασχεδιασμός της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης στα διοικητικά μας όρια σύμφωνα με ένα νέο ενιαίο πλαίσιο που θα εξυπηρετεί επαρκώς το σύνολο των Δημοτών μας, αποτελεί πάγιο αίτημα του Δήμου μας».

Ο κ. Καραγιάννης επισήμανε επίσης πως η γραμμή 83 του ΟΑΣΘ (Λαγκαδάς -Θεσσαλονίκη), είναι η βασική και μοναδική γραμμή κορμός για την εξυπηρέτηση όλων των κατοίκων του Δήμου Λαγκαδά από τον Λαγκαδά προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης και αντίστροφα, ενώ χρησιμοποιείται παράλληλα και από κατοίκους όμορων Δήμων για πρόσβαση μέσω της πόλης του Λαγκαδά στην Θεσσαλονίκη. Η γραμμή αυτή σήμερα παρουσιάζει ανεπάρκεια εξυπηρέτησης, απόρροια της οποίας είναι οι καθημερινές εικόνες ταλαιπωρίας που βιώνουν οι κάτοικοι της περιοχής μας κατά τις μετακινήσεις τους. Απαιτείται η άμεση ενίσχυση και βελτίωση της.

Τέλος, ο κ. Καραγιάννης επανέφερε το αίτημα για την επανεκκίνηση των ενεργειών όλων των εμπλεκόμενων φορέων για την ίδρυση ενός σύγχρονου σταθμού μετεπιβίβασης στην πόλη του Λαγκαδά, ώστε η έδρα του Δήμου Λαγκαδά να γίνει το κέντρο ανταποκρίσεων όλων των συγκοινωνιακών γραμμών που εξυπηρετούν την ευρύτερη περιοχή προς το κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.