Έκλεισε χθές το Δερβένι για αρκετή ώρα ,
από μια νταλίκα που δίπλωσε ,
μεγάλο μποτιλιάρισμα στην κάθοδο
με τα διόδια να παραμένουν ανοιχτά και ο κόσμος
να δοκιμάζεται η υπομονή του καθώς το μποτιλιάρισμα
έφτασε στην κορυφή του Δερβενίου.
Φώτο : Γερανοί ο Λευτέρης Βαρέων Οχημάτων



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.