Σελίδες

Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ , ΥΠΟΨ. ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ , ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ & ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ




Ο Παναγιωτίδης Παναγιώτης από το Κολχικό Λαγκαδά , υποψήφιος ευρωβουλευτής με την ΝΕΑ ΔΕΞΙΑ του Φαήλου Κρανιδιώτη .. Διαβάστε το βιογραφικό 


" Ονομάζομαι Παναγιωτίδης Παναγιώτης του Γεωργίου και της Ουρανίας , γεννήθηκα εν Θεσσαλονίκη Μακεδονία , 19 Οκτωβρίου 1983 .

Είμαι κάτοικος Κολχικού – Λαγκαδά και μεγάλωσα σε μια μεσοαστική οικογένεια πολυτέκνων και μέχρι το 1990 έμενα στην Καλαμαριά . 

Έχω άλλα 3 αδέρφια είμαι παντρεμένος με την Αναστασία Κουρτέντζου και περιμένουμε το πρώτο μας παιδί .

Τελείωσα το ΤΕΕ Λαγκαδά στον τομέα Ηλεκτρολόγος Κτιρίων και Βιομηχανικών χώρων , παράλληλα είχα παρακολουθήσει μαθήματα πληροφορικής όπου έχω βεβαίωση σπουδών, αργότερα πήγα στο ΙΕΚ όπου ολοκλήρωσα τον τομέα Γραφίστας Εντύπου Πολυμέσων και Ηλεκτρονικών Μέσων όπου είναι και η δουλειά μου μαζί με Υπηρεσίες Γραφιστικής , Διαφήμισης , Ηλεκτρονικής Διαφήμισης , Φωτεινές Επιγραφές , σημάνσεις όπου διατηρώ επιχείρηση από το 2008 EL Greco Επιγραφές από τον πατέρα μου το 1979 & γνωρίζω Αγγλικά. 

Έχω την Φωνή Επαρχίας Λαγκαδά το Shop TV στο ίντερνετ και είμαι μέλος στην ποδοσφαιρική ομάδα Κεραυνός Κολχικού και στον Όμιλο Φίλων Απόλλωνα Πόντου
Θέλω η Φωνή μου να ακουστεί και να δηλώσω ότι είμαι ενάντια στο Ξεπούλημα της Πατρίδος μας και θέλω να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις . Είμαι υπέρ της κοινωνικής συνοχής και του έθνους κράτους  υπέρ πίστεως πατρίδος και οικογένειας .

Γνωρίζω τα προβλήματα των ελεύθερων επαγγελματιών και όλες τις συνέπειες της κρίσης από την άσκοπη υπερφορολόγηση των πάντων και την κρατική αναλγησία στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες .

Είμαι Πόντιος και Θέλω να ακουστεί η Φωνή μου για τη Γενοκτονία των Ποντίων όπου 300.000 Έλληνες του Πόντου σκοτώθηκαν μαρτυρικά από τους Τούρκους και φέτος μνημονεύουμε 100 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου .

Είμαι Έλληνας – Μακεδόνας και δε θέλω να ξεπουληθεί η Μακεδονία , ούτε η Θράκη , θεωρώ ότι η Βόρειος Ήπειρος πρέπει να ενωθεί κάποια στιγμή με την Ελλάδα 
( μέσω της Ε.Ε. ) και πρέπει να Φωνάξουμε για την Εθνική Μειονότητα Βορείου Ηπείρου αλλά και των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης  & η Κύπρος  όπου η τουρκική εισβολή είναι κάτι που με πληγώνει .

Θεωρώ το Καστελόριζο και όλο το νησιώτικο σύμπλεγμα ένα κομμάτι από την καρδιά μου , κομμάτι του Ελληνισμού και της Ελλάδας , όπως και όλα τα μικρά νησιά που περιβάλλουν την Ελλάδα μας .

Θέλω η Φωνή μου να ακουστεί στο Ευρωκοινοβούλιο για θέματα οικονομικά , πατρίδας , οικογένειας , θρησκείας  αλλά και της λαθροεισβολής της ανασφάλεια του πολίτη , και την άλωση που υπόκειται αυτή τι στιγμή η πατρίδα μας , οι δυσκολίες που περνάει ο Έλληνας και η ελληνική οικογένεια .

Δεν θεωρώ ότι είναι φασιστικό ή ρατσιστικό να προσπαθείς Δημοκρατικά να απελευθερωθείς από την Φασιστική νοοτροπία του  γενιτσαρισμού που έχει κατακλύσει όλο το κεντροαριστερό πολιτικό σύστημα της Ελλάδας .

Θέλω να ακουστεί η Φωνή μου για τους Πομάκους που έχουν τη δικιά τους γλώσσα και δεν τους αφήνει το Τουρκικό Προξενείο στην Κομοτηνή το οποίο πρέπει να κλείσει .

Θέλω να δώσουμε κίνητρα στην ελληνική νεολαία να επιστρέψει από το εξωτερικό και να έρθουν στην Ελλάδα να κάνουν οικογένεια , να δώσουμε το κίνητρο να φύγουν από τις μεγαλουπόλεις και να εγκατασταθούν σε χωριά και νησιά , να δώσουμε το κίνητρο στον νέο και στην νέα Ελληνίδα να κάνουν ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ    

Με ενδιαφέρει άμεσα ο πρωτογενής τομέας και η αγροτοκτηνοτροφική παραγωγή της Ελλάδας μέσα από την ποικιλία προϊόντων που προσφέρει .
          
Ευελπιστώ ότι θα είμαστε ΜΑΖΙ , ΕΝΩΜΕΝΟΙ , για το επόμενο βήμα της ΝΕΑΣ ΔΕΞΙΑΣ της ΝΕΑΣ προοπτικής και οραματισμού που χρειάζεται Πατριωτική Φωνή με Γνώμονα το καλό της ΕΛΛΑΔΑΣ !!

Με εκτίμηση
Παναγιωτίδης Γ. Παναγιώτης

Η Συμμετοχή μου είναι αφιερωμένη στον πρώτο μου γιό που περιμένω με ανυπομονησία στην γυναίκα μου στον πατέρα μου , στα αδέρφια μου αλλά και στη μητέρα μου Ουρανία Γαβριηλίδου που βρίσκεται κοντά στον Χριστό και μου έδωσε αυτή τη Δύναμη για να ξεκινήσω.!. " 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.