Σελίδες

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

Στην αντεπίθεση ο Ριχάρδος- Ήταν ένα φιάσκο







Ο γνωστός ενεχυροδανειστής που αποφυλακίστηκε  για το κύκλωμα με το χρυσό, έδωσε συνέντευξη στον ΣΚΑΙ. 

Δικαιώθηκα πανηγυρικά, ήταν όλα ένα φιάσκο, δήλωσε. 


Πουλάγαμε όλοι στην Τουρκία, υπήρχαν μεσάζοντες. Δεν ξέρω τι έκαναν οι άλλοι, από εμένα πήγαιναν νόμιμα στα τελωνεία κι έφευγαν για Τουρκία.


Δεν χρωστάω ούτε ένα ευρώ στο κράτος. Ποτέ δεν έχω μπλεχτεί σε κλεπταποδοχές, τόνισε.


Στα δικά μου μαγαζιά δεν υπήρχε τίποτα, ούτε ναρκωτικά, ούτε όπλα. Δεν ήταν σε μένα τα όπλα, δεν έχω καμία σχέση, φαίνεται και στο κατηγορητήριο ότι δεν έχω καμία σχέση», είπε χαρακτηριστικά.

Για τις εξαγωγές χρυσού στην Τουρκία δήλωσε ότι «Ο χρυσός πριν 5 χρόνια ήταν 45.000€ το κιλό, τώρα είναι 35.000€. 


Πέντε χρόνια στέλνω χρυσό κι έρχονται λεφτά στην Ελλάδα και στα Ταμεία του κράτους. 

Όταν πήγα στην Τράπεζα της Ελλάδας και τους είπα να πουλάω μόνο εδώ, μου είπαν ότι αγοράζουμε μόνο από ιδιώτες, όχι από επιχειρήσεις».

www.rthess.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.