Σελίδες

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Η ΚΟΓΙΟΥ - ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ ( ΜΑΤΙΝΑ ) ΥΠ. ΤΟΠ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ Δ.Ε. ΚΟΛΧΙΚΟΥ - ΔΡΑΚΟΝΤΙΟΥ


Σύντομο Βιογραφικό 

Ονομάζομαι Κόγιου Σταματία ( Ματίνα ) κατάγομαι από την Ελασσόνα Ν. Λαρίσης και τα τελευταία 20 χρόνια διαμένω στο Κολχικό και στο Λαγκαδά . 
Είμαι πτυχιούχος νοσηλεύτρια ΤΕΙ . Εργάστηκα σε διάφορα νοσοκομεία όπως Ν. Χαλκίδας , Άγιος Παύλος , και Γ.Ν. Γ. Παπανικολάου . Έχω προϋπηρεσία 25 έτη περίπου. 

Καθημερινά εργάζομαι στα περιφερειακά Ιατρεία του Κολχικού , Δρακοντίου , Αναλήψεως και Μελισσοχωρίου μαζί με την Ιατρό και υποψήφια δημοτική σύμβουλο με τον κ. Καραγιάνη κ. Ελπινίκη ( Νίκη ) Ανδρεάδου.

Είμαι γνώστης Αγγλικής γλώσσας και Η/Υ . Είμαι παντρεμένη με τον Γαβριηλίδη Ιωάννη
( 20 έτη ) ο οποίος διατηρεί συνεργείο - βαφείο στο Ωραιόκαστρο. 

Έχω δυο γιούς εκ των οποίων ο ένας είναι φοιτητής στο τμήμα μηχανολογίας μηχανικής στο ΤΕΙ Σερρών . Ο 2ος ειναι μαθητής στην Γ' Λυκείου . 

Γνωρίζω τα προβλήματα του Κολχικού και του Δρακοντίου και θα είμαι δίπλα στους κατοίκους και στις ανάγκες που έχουν. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.