Σελίδες

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

H ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ ( ΝΙΚΗ ) ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ & ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ





Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1975 και κατάγομαι από την τοπική κοινότητα Καρτερών του Δήμου Λαγκαδά.
Εισήχθην μετά από επιτυχία στις πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις, στην Ιατρική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, απ' όπου και αποφοίτησα το 2003.
Είμαι κάτοχος πτυχίου Ξένων Γλωσσών τηςΑγγλικής και της Γερμανικής γλώσσας, καθώς και πτυχίου χειρισμού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
Η σταδιοδρομία μου στην Ιατρική ξεκίνησε από το Γ.Ν. Παπαγεωργίου το 2005, όπου έπειτα από τέσσερα έτη ολοκλήρωσα την ειδικότητα μου και απέκτησα τον τίτλο  της ειδικού Γενικής Οικογενειακής Ιατρικής το 2009.
Εκλέχτηκα μέλος του Επιστημονικού Συμβουλίου του Γ. Ν. Παπαγεωργίου, την περίοδο 2006-2009.
Σήμερα, είμαι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου της Επείγουσας Προνοσοκομειακής Ιατρικής και υπηρετώ τους συμπολίτες μας εργαζόμενη στο Ε.Σ.Υ. ως επιμελήτρια Γενικής Ιατρικής.
Από το 2012 υπηρετώ στο Κέντρο Υγείας Λαγκαδά, όπου εκτός από τους Δημότες της πόλης του Λαγκαδά εξυπηρετώ και τα ιατρεία των χωριών μας, ΚολχικούΔρακοντίου,ΑναλήψεωςΜελισσοχωρίουΚαρτερών καιΔορκάδας.
Είμαι αρραβωνιασμένη με τον Πολιτικό ΜηχανικόΠετρίδη Αμφιλόχιο, κάτοικο Κολχικού.

Τηλ. 6977 349 633

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.