Σελίδες

Τρίτη 2 Απριλίου 2019

Γιάννης Ταχματζίδης: Δεν δίνω υποσχέσεις που δεν θα μπορώ να κρατήσω ως δήμαρχος




«Κατεβαίνω για δήμαρχος για να βελτιώσω την καθημερινότητα των κατοίκων του Λαγκαδά. 
Δεν πρόκειται να δώσω υποσχέσεις που δεν θα κρατήσω την επόμενη μέρα. Θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για να μην προδώσω την εμπιστοσύνη του κόσμου». Αυτό τόνισε ο υποψήφιος δήμαρχος Λαγκαδά, Γιάννης Ταχματζίδης, σε συνάντηση γνωριμίας με δημοσιογράφους.
Ο κ. Ταχματζίδης παρουσίασε τους βασικούς άξονες του προγράμματός του, το οποίο δίνει έμφαση στη διαχείριση της καθημερινότητας των πολιτών του Λαγκαδά. Δήλωσε ότι είναι ανοιχτός σε μετεκλογικές συνεργασίες σημειώνοντας ότι «οι πολίτες πρέπει να μας δούνε όλους μαζί να εργαζόμαστε για το καλό του τόπου».
Ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Δύναμη Ευθύνης για τον Λαγκαδά» ανέφερε ότι το 80% των υποψηφίων του συνδυασμού του είναι νέα πρόσωπα που δεν περιμένουν να κερδίσουν τίποτα από το δήμο αλλά είναι έτοιμοι να προσφέρουν σε αυτόν.
Ο υποψήφιος δήμαρχος τόνισε ότι όποιος από τους συνυποψηφίους του δίνει απλόχερα υποσχέσεις είναι εκτός πραγματικότητας. «Ο δήμος είναι υπερχρεωμένος και για να μην επέλθει η κατάρρευση θα πρέπει να εξοικονομηθούν πόροι. Όταν έθεσα υποψηφιότητα αποφάσισα να μη δώσω καμία υπόσχεση που δεν θα μπορώ να κρατήσω. Θέλω να μπορώ να κοιτάζω τους συνδημότες μου στα μάτια εάν εκλεγώ δήμαρχος» σημείωσε ο κ. Ταχματζίδης.
Κληθείς να σχολιάσει τα δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι είναι πρώτος στην κούρσα της διαδοχής για τον δημαρχιακό θώκο του Λαγκαδά ο κ. Ταχματζίδης δήλωσε: «Πρέπει να είμαστε σεμνοί και συγκεντρωμένοι στον στόχο. Έχω κι εγώ την αίσθηση ότι ο κόσμος αγκαλιάζει την υποψηφιότητά μου με θέρμη. Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου για τη στήριξη όμως δεν πρέπει να επαναπαυτούμε πριν επισφραγίσει η κάλπη όσα αναφέρουν τα δημοσιεύματα».
www.thestival.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.