Σελίδες

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Στ. Ξουλίδου: «Δεν θεωρούσα σοβαρή την προσέγγιση μέχρι που άρχισαν τα τηλέφωνα»



Διευκρινίσεις έδωσε το πρωί της Πέμπτης μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM 99,5 η βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Σταυρούλα Ξουλίδου για τις καταγγελίες της περί απόπειρα χρηματισμού της για να ψηφίσει ΠτΔ.
Η Σταυρούλα Ξουλίδου, αποκάλυψε ότι αρχικά η προσέγγισή της από φερόμενο ως στέλεχος της ΝΔ ξεκίνησε από το facebook.
«Θεωρώ ότι ο κύριος αυτός ήθελε είτε να πουλήσει εκδούλευση σε μένα και να επωφεληθεί είτε στους άλλους και να "δώσει" εμένα» είπε η βουλευτής των ΑΝΕΛ και συνέχισε: «Η σχέση αυτή που μπορεί να είχε ο κύριος αυτός ήταν από πολύ μικρή έως πολύ μεγάλη. 

Θα μπορούσα να είμαι το δόλωμα ή αντίθετα, αν ήθελαν αυτοί να εγκλωβίσουν εμένα και να δουν ότι είμαι μία από αυτές που τα παίρνουν. Το μυαλό μου κάνει σενάρια. Είναι αστείο αυτό που έγινε. Δεν το θεώρησα σοβαρό αρχικά. Μέχρι τη στιγμή που άρχισαν τα τηλέφωνα και ειλικρινά, αν δεν επέμεναν να συναντηθούμε – και τότε ήταν που ειδοποίησα και τον πρόεδρο – κι εγώ θεώρησα ότι θα σταματούσε να με ενοχλεί αυτός ο άνθρωπος. Αλλά ακόμη και προχθές, 20 Νοεμβρίου, έστειλε μήνυμα «ο Μελάς τα πήρε». Από εκεί και πέρα, κατάλαβα ότι ο άνθρωπος αυτός επιμένει. 

Δεν ξέρω πώς γίνεται και πώς είναι ο τρόπος που χρησιμοποιούν (για να δωροδοκήσουν). Μπορεί αυτό που φαίνεται αθώο και αστείο, να είναι κάτι που γίνεται. Μέσα στον τοίχο του (στο Facebook) υπάρχουν φωτογραφίες που τον δείχνουν πρώτη-δεύτερη σειρά σε κεντρική ομιλία του κ. Μηταράκη και μάλιστα, απ’ ό,τι έμαθε και ο πρόεδρος, ήταν ο διοργανωτής της κοπής της βασιλόπιτας του κ. Μηταράκη. 

Έτσι άκουσα τον πρόεδρο να λέει. Στα πολιτικά γραφεία υπουργών μπαινοβγαίνουν πάρα πολλοί και στο δικό μου και μπορεί να λέει οποιοσδήποτε ότι είναι το δεξί χέρι της Ξουλίδου. Δεν το ασπάζομαι, όμως. Γι’ αυτό, αν δεν υπάρχουν στοιχεία, δύσκολα βγαίνεις και το λες. Εμάς, επειδή ακριβώς δεν μας κρατάνε από πουθενά, και μπορούν να κάνουν ό,τι έλεγχο θέλουν, θα δώσω στη Δικαιοσύνη όλα τα στοιχεία και το τηλέφωνό μου για να ερευνήσει από πότε ξεκίνησε το συγκεκριμένο νούμερο να παίρνει τηλέφωνο. Και το «νούμερο», το εννοώ και σαν άτομο και σαν τηλεφωνικό αριθμό». 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.