Σελίδες

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Ο ΓΚΟΥΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΔΗΜΟ , ΝΕΑ ΑΡΧΗ & ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ

 
 
Το Ερασιτεχνικό Θεσσαλονίκης προβάλει τους νέους που κατεβαίνουν στις εκλογές και ανήκουν στο αθλητικό ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο . Ο Κώστας Γκούτης είναι αναμφίβολα ένα παιδί από το Καβαλάρι που έχει και ήθος και συνέπεια αλλά σου δημιουργεί και το αίσθημα της εμπιστοσύνης καθώς τον γνωρίζεις. Ο Κώστας Γκούτης έχει ασχοληθεί με τα κοινά και τα πολιτιστικά δρώμενα της περιοχής Λαγκαδά και θέλει μέσα από την εμπειρία του να βοηθήσει περισσότερο τους νέους . 
Γεννήθηκα στις 08/09/1985 στη Θεσσαλονίκη. Από τα παιδικά μου χρόνια μέχρι και σήμερα είμαι κάτοικος Καβαλαρίου και παιδί του Γεωργίου και της Σταματίας Γκούτη.
Είμαι απόφοιτος του Τεχνικού Λυκείου Λαγκαδά. Το 2004 έως και το 2006 φοίτησα στα Ι.Ε.Κ. Λαγκαδά στην ειδικότητα «Ειδικός Δασικής Προστασίας».
Από το 2008 άρχισα να δουλεύω περιστασιακά στο δήμο Λαγκαδά. Ασχολούμαι με τη νεολαία και τα πολιτιστικά δρώμενα της περιοχής.
Είμαι ποδοσφαιριστής στον Άρη Καβαλαρίου, ενώ παλαιότερα έχω παίξει στην Α.Π.Ε. Λαγκαδά και στον Κεραυνό Κολχικού. Την προηγούμενη χρονιά κατέκτησα το πρωτάθλημα της Α’ Ερασιτεχνικής κατηγορίας και σαν ποδοσφαιριστής και σαν μέλος του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου.
Αποφάσισα να αποδεχτώ  την πρόταση του δημάρχου Λαγκαδά Γιάννη Αναστασιάδη και να βοηθήσω πιο ενεργά στην επίλυση των προβλημάτων των δημοτών και ειδικά των νέων.
 
www.erasitexnikothessalonikis.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.