Σελίδες

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Καρφώματα του πρόεδρου της Ασσήρου για τον αντιδήμαρχο για έργα που δεν έγιναν !!!


ΙΩΑΝΗΣ ΚΟΥΤΛΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΣΣΗΡΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 3
ΙΩΑΝΗΣ ΚΟΥΤΛΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΣΣΗΡΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΙΩΑΝΗΣ ΚΟΥΤΛΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΣΣΗΡΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 2
ΙΩΑΝΗΣ ΚΟΥΤΛΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΣΣΗΡΟΥ

Δελτίου τύπου από κ Ιωάννη Κούτλα

Σχετικά με το τελευταίο δημοτικό συμβούλιο , και την ανάγκη να μάθει ο κόσμος περί ανύπαρκτης διοίκησης του Δήμου , καθώς και των υπηρεσιών του Δήμου ,  σύμφωνα με τις οδηγίες της διοίκησης του Δήμου  και συγκεκριμένα του ανυπάρκτου αντιδήμαρχου κ. Γεώργιο Τουλουμπίδη και της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Λαγκαδά .
Αναφέρω σαν πρόεδρος της τοπικής ενότητας Ασσήρου Ιωάννης Κούτλας και γνωστός σαν  {ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ } σύμφωνα με ερωτήματα και καταγγελίες που κοινοποιήθηκαν προς τις αντίστοιχες υπηρεσίες του Δήμου και στον αντιδήμαρχο
κ. Γεώργιο Τουλουμπίδη  και δημάρχου Λαγκαδά κ. Ιωάννη Αναστασιάδη με αρ.πρω. 62320 22/10/2012 και 62321 22/10/2012 και 25944 20/5/2013 και αντίστοιχα 25048 15/5/2013 μου έδωσαν ανύπαρκτες απαντήσεις προσπαθώντας να καλύψουν την δεδομένη κατάσταση .

Θέτοντας τα παραπάνω  ερωτήματα που κοινοποίησα στις αρμόδιες αρχές του Δήμου και στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου  19/3/2014 και στον αρμόδιο αντιδήμαρχο τεχνικών έργων του Δήμου μας κ. Γεώργιο Τουλουμπίδη και δήμαρχο Λαγκαδά κ.  Ιωάννη Αναστασιάδη , δεν ανταποκρίθηκαν στα ερωτήματα μου και με περιττή αλαζονεία ο δήμαρχος Λαγκαδά αποχώρησε από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου , παρόλα την δίκη μου παράκληση να καθίσει και να ακούσει τα παραπάνω αιτήματα μου , αποχώρησε για να μην απαντήσει , δείχνοντας ότι θέλετε να καλύψετε την δεδομένη κατάσταση που σας συμφέρει  …..
Ο κ. Γεώργιο Τουλουμπίδη σε παρόμοια αναπάντητα ερωτήματα σαν πρόεδρος της τοπικής ενότητας Ασσήρου για την εγκατάσταση τριών στύλων φωταγώγησης με αίτηση μου και αρ.πρω. 6973 16/2/2011 δεν υλοποιήθηκε και δεν απαντήθηκε πότε , και σε πρόσφατη μου επίσκεψη στο γραφείο σας και σε προφορική μου ερώτηση για το θέμα , μου απαντήσατε έγινε λάθος , και υστέρα από πιέσεις και προσωπικές μου διαπιστώσεις από την ΔΕΗ , συνεχίζετε να αδιαφορείτε για το σχετικό θέμα που άφορα του δημότες μας .

Κύριε αντιδήμαρχε δεν καταλάβατε ένα, ότι είμαστε σε θέσεις εκλεγμένες από του πολίτες της επαρχία μας , για να εξυπηρετούμε του πολίτες μας,  με επιβράβευση για το έργο μας την ψήφο τους, με ηθική ικανοποίηση και παρακάμπτοντας όλα τα εμπόδια για το καλό του πολίτη της επαρχίας Λαγκαδά ….
Αυτός ήταν και ο λόγος που μας ψήφισαν για να τους εκπροσωπούμε στα καθημερινά τους προβλήματα …..

Όταν κύριε αντιδήμαρχε δεν μπορείτε να εξυπηρετήσετε καταστάσεις που μένουν στα συρτάρια σας από το 2011 και σε χρονικό διάστημα 3,5 χρόνων , τι άλλο μπορούν να περιμένουν οι συνδημότες μας από εσάς ……

Εγώ θα είμαι καθημερινά και θα αντιμετωπίζω τα προβλήματα του Δήμου μας, μαζί με τους πολίτες , σαν αγωνιστής που είμαι και το έχω δείξει έμπρακτα !
ΜΕ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ JOHN ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ !!!

http://citylagadas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.