Σελίδες

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

Θεσσαλονίκη: Δύο άνδρες χτύπησαν 27χρονη έγκυο στη Χαριλάου




Δύο άνδρες με χρήση σωματικής βίας αποπειράθηκαν να ληστέψουν μία νεαρή 27χρονη εγκυμονούσα στη Χαριλάου Θεσσαλονίκης, χθες ανήμερα Χριστουγέννων (25/12).
Προστρέξαντες αστυνομικοί από το Α.Τ. Χαριλάου συνέλαβαν τους δύο ομογενείς άνδρες, ηλικίας 41 και 45 ετών, ενώ άμεσα στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να μεταφέρει την γυναίκα στο νοσοκομείο.
Τόσο η νεαρή όσο και το έμβρυο είναι καλά στην υγεία τους. 
Η κοπέλα στα social media σοκαρισμένη δήλωσε : 
Καλησπέρα λέγομαι αγγελική είμαι η κοπέλα που χτύπησανε εχθές το απόγευμα στην οδό χατζηλαζαρου με Ηλέκτρας στην Μπότσαρη. 
Ήταν 6 άντρες απλά η αστυνομία βρήκε μόνο τους δύο. Σήμερα πέρασαν από τον ανακριτή και αύριο το πρωί θα γίνει η δική. 
Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι έχω ένα κάταγμα στο δεξί μου πλευρό καταταλα είμαι καλά και εγώ και το μωράκι μου ευχαριστώ πολύ όλους για το ενδιαφέρον σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.