Σελίδες

Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ " ΑΔΙΑΦΟΡΗΣ " ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΑΣ ΣΤΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ

Η τρομοκρατική επίθεση στο Λονδίνο την Τετάρτη σόκαρε ολόκληρη την Ευρώπη και τον κόσμο. Δεκάδες φωτογραφίες από τη στιγμή του μακελειού αλλά και από τον θλιβερό απόηχό του κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο με ταχύτατους ρυθμούς.
Ωστόσο η φωτογραφία που απεικονίζει μια Μουσουλμάνα να κοιτά το κινητό της τηλέφωνο και να περπατά ενώ πίσω της οι υπόλοιποι συγκεντρώνονται πάνω από έναν τραυματισμένο άνθρωπο, ξεχώρισε για τους λάθος λόγους.
Πολλά media, καθώς και χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποίησαν χαρακτήρισαν τη γυναίκα ως μια μουσουλμάνα που αγνοεί τον τραυματισμένο άνθρωπο.
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων, η γυναίκα αποφάσισε να μιλήσει, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει την ταυτότητά της.
H νεαρή γυναίκα μόλις αντιλήφθηκε τι είχε συμβεί με την φωτογραφία της, επικοινώνησε με εκπρόσωπο της φιλανθρωπικής οργάνωσης Tell MAMA για να προβεί σε σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με την Tell MAMA είπε:
«Είμαι εντελώς σοκαρισμένη και αναστατωμένη για το πώς μια φωτογραφία μου έκανε τον γύρω των social media. Σε όσους ερμήνευσαν και σχολίασαν σχετικά με το ποιες ήταν οι σκέψεις μου εκείνη την στιγμή τρόμου και απελπισίας, θα ήθελα όχι μόνο να πω ότι είμαι συντετριμμένη έχοντας γίνει μάρτυρας του απόηχου μιας τρομοκρατική επίθεσης που σοκάρει σε βαθμό να νιώθεις μουδιασμένος, αλλά πως χρειάστηκε επίσης να διαχειριστώ το σοκ του να δω μια φωτογραφία μου να χρησιμοποιείται στα social media από ανθρώπους που δεν κατάφεραν να δουν πέρα από την ενδυμασία μου, που έβγαλαν συμπεράσματα βασισμένα στο μίσος και την ξενοφοβία. Οι σκέψεις μου αυτή τη στιγμή είναι λύπη, φόβος και ανησυχία. Αυτό που δεν δείχνει η φωτογραφία είναι πως χρειάστηκε να μιλήσω με άλλα θύματα για να προσπαθήσω να καταλάβω τι ακριβώς είχε συμβεί, να δω αν μπορούσα να τους βοηθήσω κάπως, παρόλο που ήδη υπήρχε αρκετός κόσμος εκεί για να φροντίζει τους τραυματίες. Μετά αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την οικογένειά μου για να τους ενημερώσω πως είμαι καλά και πως επέστρεφα σπίτι από τη δουλειά, ενώ βοήθησα μια κυρία λίγο παρακάτω να φτάσει στον σταθμό του μετρό στο Waterloo. Οι σκέψεις που είναι σε όλα τα θύματα και τις οικογένειές τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Jamie Lorriman, τον φωτογράφο που τράβηξε το στιγμιότυπο, που με υπερασπίστηκε δημοσίως».
 http://www.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.